Vi tilbyr skreddersydde arrangementer med lokaler, underholdning, mat og drikke – alt på ett sted. Kontakt oss i dag for hjelp med å planlegge ditt neste event.
Latter er det ultimate stedet i Oslo for firmafest, teambuilding, kick-off, julebord og andre typer arrangementer. Vi tilbyr alt fra utleie av profesjonelle komikere til fleksible lokaler, førsteklasses restaurant og flere barer – alt du trenger for et vellykket event i Oslo.
Hvorfor velge Latter for ditt event i Oslo?
Sentral beliggenhet: Midt på Aker Brygge
Allsidige lokaler: Både intime rom og storslåtte scener
Profesjonelle eventplanleggere: Vi hjelper deg med planlegging og gjennomføring
Topp underholdning: Norges beste komikere sikrer underholdning i verdensklasse
Komplett pakke: Lokaler, mat, drikke, og underholdning – alt samlet under ett tak
Våre erfarne eventplanleggere hjelper deg med alt fra planlegging til gjennomføring av ditt event. Kontakt oss i dag for å sikre at ditt arrangement blir en suksess.
Lei inn Norges beste komikere for ditt event i Oslo
Latter samarbeider med Stand Up Norge, som er en av Norges ledende leverandører av humor til arrangementer.
Her er noen av komikerne du kan leie inn til ditt arrangement:
Dagfinn Lyngbø
Cecilie Steinmann Neess
Sigrid Bonde Tusvik
Christian Mikkelsen
Pernille Sørensen
Rasmus Wold
… og mange flere
Dersom du vil ha mer informasjon om priser eller lurer på hvilken komiker som passer til ditt arrangement, så ta kontakt med oss i dag.
Les mer om eventer og lokalutleie på Latter
Underholdning for de fleste show og arrangementer
Vi samarbeider med både folkekjære komikere med lang fartstid i bransjen og nye talenter som på kort tid har etablert seg som ettertraktede komikere.
Våre komikere kan blant annet bidra med:
Standup-innslag
Book et av våre lokaler med middag og standup. Et standup-innslag varer i 15-20 minutter og løfter stemninger på et hvert arrangement.
Vi kan sette deg i kontakt med en komiker som passer til deres arrangement, bedriftskultur og anledning. Komikeren skreddersyr et standup-innslag som garantert kommer til å skape latter og god stemning blant de ansatte.
Konferansier
For å sikre at arrangementet ditt blir så vellykket og gjennomført som mulig, bør du leie inn en konferansier. Konferansierens oppgave er å binde de ulike delene av arrangementet sammen og sørge for å holde stemningen oppe med morsomme humorinnslag underveis.
Våre komikere har lang erfaring med å ta oppdrag som konferansier. Kontakt oss i dag for en uforpliktende samtale om ditt arrangement.
Parodier
Det er lite som får publikummet til å le så hardt som en god parodi. Våre komikere er mestre på å skape hysterisk morsomme parodier av noen av landets største kjendiser. De har en unik evne til å observere og etterligne kjente personers morsomme særegenheter, og skaper umiddelbart god stemning blant publikum.
Skjult teater
Skjult teater er en humorform som garantert vil bli en snakkis både under og etter arrangementet. Innslagene går ut på at komikeren opptrer som en klønete kelner, en snodig nyansatt eller en klumsete foredragsholder. Skjult teater skaper både forvirring og latter i forsamlingen, og til slutt avslører komikeren alt og avslutter med et standup-innslag.
Impro
Impro er standup-show uten manus der alt kan skje! Innslagene baserer seg på forslag fra publikum, og kommer garantert til å skape latter og engasjement. Vi samarbeider med komikere som Martin Lepperød, Henrik Farley og Lars Berrum, som alle er spesialister på denne humorformen.
Musikalske innslag
Flere av våre komikere kan også bidra med musikalske innslag. De kan spesialskrive sanger til ditt arrangement som skaper morsomme pauser mellom slagene. Hvilket musikalsk innslag som kan passe til ditt arrangement vil selvsagt variere, men vi sørger for å tilby det som er det beste for akkurat dine gjester.
Lokaler for alle typer arrangementer
Skal du arrangere et teambuilding-event, julebord, konferanse eller sommerfest? Hos oss finner du lokaler som passer til enhver anledning. Les mer og finn det perfekte lokalet for ditt arrangement hos oss:
Hovedscenen
Vårt største lokale, hovedscenen, passer spesielt godt til store arrangementer og har plass til alt fra 80-500 personer. For en skikkelig helaften, kan dere for eksempel leie hovedscenen sammen med egen komiker, i tillegg til mat og drikke i vår egen restaurant.
Klubbscenen
Klubbscenen er et romslig, men intimt lokale med egen scene. Her er det et galleri, to barer og egen lys- og lydtekniker. Med andre ord, alt du trenger for å skape et uforglemmelig arrangement. Klubbscenen har plass til alt fra 20-180 personer.
Eventrom
Hos oss finner du også et eventrom som er litt mindre, men minst like stemningsfylt som de større lokalene. Eventrommet har plass til 40-60 personer, og passer spesielt godt hvis dere vil leie inn komiker til eget show.
Utescenen
Utescenen er perfekt for en skikkelig sommerfest i Oslo. Her kan du samle gjestene for et uforglemmelig event. Vi hjelper dere med å leie inn komiker, DJ, og kan bidra med kokker som serverer grillmat ute. Det norske sommerværet er ikke alltid til å stole på, men vi har et solid seildukstak, så været setter ikke en stopper for festen hos oss.
Få hjelp til å gjøre ditt event til en suksess
Ta kontakt med oss på telefon eller gjennom kontaktskjemaet nedenfor hvis dere trenger hjelp til å arrangere en fest for bedriften, konferanse eller andre eventer. Vi gjør alt for å skape et arrangement som matcher dine ønsker og behov.
Ønsker du å gjøre det lille ekstra ut av arrangementet? Da kan eksklusiv showpakke være perfekt.
Vi har kanskje byens beste beliggenhet sentralt på Aker Brygge. Velkommen til Latter!
Les mer om
Restaurant & Bar
På Latter serverer vi lunsj, middag og har flere barer. Her finner du all info du trenger.
Forestillinger
Se hva våre scener har å tilby akkurat nå!
Eventer og lokalutleie
Våre fantastiske scener egner seg perfekt til konferanser og seminarer.
Gavekort
Overrask noen i familien, en venn, en kollega eller din kjære med en showopplevelse.
Praktisk info
Her finner du svar på alt du lurer på rundt ditt besøk.
Bilder
Bli kjent med våre lokaler før besøket.